skjorta + stickad tröja


Haha eftersom jag fick cykla hem i ösregn är jag halvnaken och sminket sitter lite överallt i ansiktet. Hade i alla fall detta på mig idag + Doctor Martens och ett par strumpbyxor såklart.

Med tanke på att jag inte kunde slita mig från min nya bok förrän vid två har jag vart sjukt trött idag. Bestämde mig även igårkväll för att börja bli nyttig. Har klarat det än så länge. Till frukost blev det äcklig gröt med frysta hallon. Lunch thaisoppa + keso och när jag kom hem vrålhungrig hade mamma lagat något sjukt gott jag aldrig ätit innan. Nyttigt med. HIGH FIVE

Resten av familjen är och storhandlar. Därför var jag en snäll dotter och städade kylskåpet. Har även gjort en lång lista på vad som ska inhandlas. Haha undrar hur länge detta kommer vara... Brukar väl hålla två veckor, men man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0