frågor

Fick två frågor innan.

Den ena var om jag kunde göra ett par i storlek 26-27.
Svaret på det är att jag köper jeans som jag tycker är snygga oavsett storlek, sen är det mycket lättare att hitta stora tyvärr.. MEN sen är det alltid bra att testa, för att de kan faktiskt passa, då storlekarna är ganska små. Dessutom gör jag så att om det är någon jag tror shortsen är för små för krymper jag dem en aning i tvätten innan de ska testat, det har faktiskt hjälpt!

Jag letar faktiskt efter små jeans, eftersom det är många som skulle vilja ha det. Jag gör mitt bästa! :)

Den andra frågan var om hur det går till om shortsen inte passar. Hittills har jag bara sålt till såna jag kan möta upp, så då är det ju lätt att prova dem innan. Om det nu är så att de behöver skickas kan man självklart skicka tillbaka dem igen och få pengarna tillbaka, men detta vill jag självklart veta snarast!

Är det något mer ni undrar, så bara fråga på!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Om jag själv hittar ett par väldigt bra jeans som jag köper, kan jag betala dig att fixa dom då? :)

2012-02-05 @ 19:03:16
Postat av: Eva

Kan man beställa utav dig i förhand? (:

2012-02-19 @ 18:38:55
Postat av: Ronja

jajemensan, det går bra! :D

2012-02-19 @ 19:21:06
Postat av: Johanna

Du är sjukt duktig och gör jättefina short, kan du inte visa hur du gör när du sliter dom? :)

2012-04-06 @ 17:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0