Projektarbete


Som projektarbete har jag valt att göra om second hand-kläder till försäljning. Tog tummen ur röven idag och köpte på mig två par jeans och lite nitar till att börja med. Har nu suttit med de här i 2,5 timmar och de är INTE FÄRDIGA. Ska nog göra lite mer slitningar på högersidan och sätta nitar över hela vänstersidan. Funderar även på att bleka dem. Har inte bestämt mig.

Haha ni kommer nog få en hel del tjat om detta på bloggen, har nämligen tänkt använda den som ett av försäljningsställena!

Nu förtjänar jag i alla fall lite bloggläsning. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: aqve

svar: ska kolla upp priser till höstlovet vecka 44 ! =)

2011-10-13 @ 10:00:20
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0