we run this motherfucker

Åkte med Amilia till skolan idag, men vår lektion var inställd så hon, jag, Tora och Fabian hängde på Fiesta över en mysig fika tills nästa lektion började. Diverse saker som pungljud diskuterades. SOM VANLIGT

Haha förbannar min egna glupskhet en del när jag till och med RÅKADE äta så många sura godisbitar igår att hela min käft är helt sönderfrätt.. Dock trodde jag detta skulle bli världens bästa bantningskur, men har förstås vräkt i mig en hel del ändå. Men whatever, hellre fet och lycklig än smal och olycklig. (Haha brukar dra den när jag inte ska ha dåligt samvete)

Efter skolan följde Johannisen med hem för deeptalk, kladdkakemys och filmtittande. JÄTTEMYSIGT

Har minsann städat en massa nu och ska göra en stor ansträngning för att vara lika duktig och minsann plugga till provet i morgon. Får se hur det går med den saken. PUSS och hej, leverpastej


Haha randombild från i somras. Endast för att jag är så dålig med kameran och för att jag inbillar mig att inlägget ska bli "roligare" såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0