helgen


Innan träningen i fredags följde jag med Elion hem en sväng och umgicks med honom och Flammis. De skulle ut senare och satte på festmusik... Sen blev jag depp, för då blev jag helt plötsligt festsugen.

Efter träningen ringde Julia och två minuter innan tåget hoppade jag av för vi bestämde oss för att vi inte alls skulle sitta hemma och ruttna. Med lånade kläder, lånad dricka och lånade pengar blev det en riktigt bra kväll trots en del ledsamheter. Roligaste Palace någonsin ska jag tala om!

Igår var vi hos mormor med alla kusinerna för att ha lite mysigt julbak. MUMS
Lördagskvällen slutade med deeptalk vid en sjö med en fin vän.

Nu drar jag till Öland för att avsluta helgen där. PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0