upptagen, ni vet


Gårdagens outfit.

Har varit jätteupptagen de senaste dagarna. Och trött. Hela helgen bestod av dans.
Träningsvärk hela söndagen. På lördagkvällen umgicks jag med Lisa. Vi vräkte i oss
ostbågar och kollade på film. Mysigt ju.

Igår var det träning igen. Mina sår på knäna (från dansen, hatar att jag är så känslig)
gick upp. Det sprutade blod. Sov hos farmor och farfar. Alltid lika mysigt.

Idag har jag kännt mig äcklig i håret. Sånt förstör alltid, men det blev två kakor som
plåster på såren.

Nu sitter jag här med slingor i huvudet och väntar på att få lägga mig. Lite sovmorgon
som börjas med fika med Johanna & Flisan (tror jag).

Det var väl allt för mig. Ska inte vara ännu mer långdragen. Ha en bra kväll. PUSS

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack så mycket :)

Hittade dom på hansa, lindex :) bara 30kr till och med! (y

2011-01-19 @ 16:13:07
URL: http://sannamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0