en småtråkig lista

Du heter: Ronja
Smeknamn: hmmmm, det skulle vara ronjis
Låt som du lyssnar på när du är ledsen/sörjer till: eminem - when i'm gone är ett bra exempel
Vad tror folk om dig: vet inte & jag skiter fullständigt i det :)
Stämmer det: -
Vad får du oftast komplimanger för: tuttarna, heheh
Vad säger du för att imponera på någon: den får jag nog fundera ut!
Hur imponerar man på dig: genom att informera mig om att han/hon faktiskt är batman 
Brukar du skratta för dig själv: jorå, jag är rätt rolig, så varför inte?;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "haha a visst är jag :)"
Var bor du: i långasjö, heh
Trivs du där: trivs hemma, men dock är omgivningen lite väl öde..
Äger du några Converse: ett par vita
Brukar du bli för full: hehe i used to.. "ronja sluta vara så VDE.. jag tycker du ska vara som den gamla vanliga ronja"
Är du allergisk mot något: pollen..
Har du haft sex idag: nae, snart börjar det väl växa spindelnät
Nästa mål i ditt liv: en sån töntig grej som att gå ner några kilo
Hur svarar du i mobilen: "ah hallå?"
Vem ringde du senast: mami
Vad sa den du senast pratade med i telefon: att hon inte ville med på det jag ville :(
Antal timmar sömn i natt: 6
Sov du ensam: yes box
Brukar du komma i tid: sometimes
När mår du bra: när allt går bra, gillar inte motgångar
När blev du fotad senast: idag av darren & anton :(
Hur känner du dig nu: vet faktiskt inte. ingenting typ?
Vanligast färg på dina kläder: om man checkar klädstången ser det ut att vara svart & beiget
Vad tycker du om fötter: beror på om de är fräscha eller inte
Vad saknar du: värmen
Hade du en bra kväll igår: varken bra eller dålig
Favoritdryck på morgonen: milk
Rakar du benen: ja, annars blir de håriga :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22 kanske
Är du blyg: sometimes, oftast inte
Sysslar du med någon idrott: dans forsure!
Vill du hellre ha mail än brev: gillar båda, får inte brev så ofta dock
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: har aldrig hänt mig iaf
Har du spytt offentligt: hehe kanske det!
Är du nöjd med ditt liv: absolut!:)
Är du bortskämd: inte mer än någon annan!
Vad gör du i morgon: går i skolan, har två danspass & umgås lite med lisafisa emellan
Vad är det värsta du vet: folk som ser ner på andra, bad days och sånt
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: vet inte riktigt, för mycket på skit i alla fall!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: beyoncé
Vad längtar du till: sommarnätter, solning & utlandsresor
Har du bra vänner och äkta vänskap: javisst, de andra är liksom bara att skita i.
Vad använder du för shampoo: olika
Vad är det finaste du fått: svårt val det där!
Hur gammal är du: seventeen, ett år kvar! 
Du samlar på: damm
Gröna eller röda äpplen: är allergisk :( men gröna är goda som fasen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: lägger mig & lipar i min ensamhet, så ingen
Gillar du golf: inte testat sen jag var.. 7?
Vilken tid gick du upp idag: 05.05
Har du sovit i din egen säng i natt: japp!
Har du strumpor på dig nu: javisst, fryser annars
Är det okej att gråta: självklart!
När grät du senast: någon gång förra veckan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, köpa en jävla massa kläder, bygga en egen danslokal & bjuda vänner/familj på en massa saker!
Bär du glasögon eller linser: ibland, men utan styrka
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha nej, trodde man växt ifrån det?
När går du upp ur sängen en helgmorgon: oftast ganska tidigt
Vill du gifta dig: jag tror det!
Vill du ha barn: jaaaa, blir avundssjuk när jag kollar på en familj i min ålder på facebook nu!:(
Solar du ofta: nej, orkar aldrig släpa mig till solariumet
Är du bra på att laga mat: nej, men finns väl värre hoppas jag!
Är du flygrädd: nej, men får JÄVLIGT ont i öronen
Hur vig är du: med lite mer övning kommer det nog funka att gå ner i spagat!
Är du musikalisk: nja,hyfsat
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Tror du på ett liv efter döden: hmmm, vet faktiskt inte. INGENTING ÄR OMÖJLIGT!
Tycker du om sushi: har aldrig vågat smaka
Vad äter du helst när du ser på film: kladdkakesmet
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: nej, bara för sprutorna
Har du någon gång gråtit dig till sömns: i think so
Senaste låten du hörde: jason derulo - in my head

hehe, snodde en liten lista från Amy i brist på annat!

Kommentarer
Postat av: julia

"Har du haft sex idag: nae, snart börjar det väl växa spindelnät"



hahahahahaha, du är fan underbar! :D

2010-03-31 @ 18:46:48
URL: http://jjuliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0