felicia/johanna/molle/jessica-dag


Igår möttes Felicia & jag upp, sen tog vi en fika på Fenix. Mycket mysigt, kommer ju sakna
henne när hon åker till Mallis i två veckor!


Efter det tog Johanna & jag tåget in till Kalmar för att bränna lite pengar. Hittade en hel
del! Det blev även en jävligt snabb lunch på IKEA, fint.


Sen mötte vi upp Molle, gick på stan en stund, sen gick Molle & jag till Corner för att fika
lite. Jag fick dock skitäckligt kaffe.. Molles två kompisar kom också dit, så umgicks med
dem i några timmar. Enligt mig skitkallt.. men det var ändå väldigt kul!




Väl hemma hos Molle blev Dardan tvungen att skjutsa oss till Statoil för vi ville ha något fett,
hehe. La oss i hennes SUPERSKÖNA soffor, kollade Sex and the city & Dear John,
åt mycket och bara hade det mysigt.

Därefter satt vi upp och snackade till halv sex på morgonen. Åh, vad det var kul att träffa
Molle, händer inte sådär jätteofta precis. En väldigt bra dag i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0