de senaste dagarna

Hej!
Dåligt bloggande, jag vet.. Vi hade kul på inflyttningsfesten i fredags och jag tog faktiskt bilder.
MEN jag glömde kameran hos Jessica. Ska försöka hämta den någon dag nu & då kommer bilderna upp. PROMISE

På lördagen hälsade vi på farmor som fyllde år. Låg på stranden och så. Kvällen tillbringades för min del med att
fylla 100 vattenballonger, som blev kastade på mig, iförd åsnedräkt på lillebrorsans barnkalas dagen efter.

Efter det åkte jag till Lisa som jag inte hade träffat på mer än två veckor! Vi hade en trevlig dag med bad, feta saker, ett besök hos Ville & hans SKITSÖTA kattungar som jag försöker tjata mig till och slutligen OC.

Idag var det jobbigt att stiga upp vid sextiden. Jobbmöte på miljöstationen.. Sen hängde Ville med mig hem för fika & filmtittande. Minns inte när vi umgicks sist, mycket kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysigt!

2010-07-12 @ 18:10:10
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0