i min ipod just nu























Lyssna & njut!

Kommentarer
Postat av: Tilda

När kommer bilderna från Thailand?=)

Thailand är sånt sjuuuk härligt land.. Skönt att drömma sig bort lite i vintermörkret hehe

2010-02-24 @ 18:47:45
Postat av: Ronja

Jag har lagt upp ungefär hälften av bilderna på bloggen och den andra hälften får jag se när jag orkar lägga upp :) Ja, det är helt underbart, längtar tills vi åker nästa vinter :)

2010-02-24 @ 19:19:50
Postat av: Nellie

Först måste jag säga att du har en sjukt fin blogg.

Och nu när du ändå lade upp en bild på en ipod har jag en fråga angående ipod: vet du hur man radera låtar på ipoden? jag vet att det bara går att göra på datorn, men hur man gör det på datorn då? :)

kram :)

2010-02-27 @ 15:39:25
Postat av: Anonym

tack så mycket!

Jag vet faktiskt inte riktigt. När jag rensade min ipod la jag till låtar jag ville ha i en ny mapp & sen valde jag att bara ha vissa mappar :)

2010-02-27 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0