vallen tomorrow night!

Seriously, min blogg är så tråkig såna här dagar. Jag har liksom inget att blogga om.
Men, det är mest sannolikt att jag skriver på kvällen, eftersom jag inte är någon
morgonmänniska precis. kära läsare, det är tyvärr oftast ingen ide att kolla in
min blogg på förmiddagen.

Skolan har som vanligt varit bra, och vet ni? Jag har inte ätit något onyttigt på hela dagen,
hehe. Duktig va?!

I morgon är det vallen och gissa om jag är pepp? Ja, svaret är ja.
Efter Boda borg (som vi ska till med klassen) åker vi hem till Felicia & gör oss snygga inför
kvällen & sen blir det tåget till Kälmär igen! När vi är framme blir det förfest hos Julia
med några tjejer från klassen. Lite senare drar vi in till vallen dåju, & skakar rumpa
halva natten tills vi åker till Nybro & sover hos Becka.
GAAAAAH, vad kul det ska bli!

pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0