skolan igår

Fan också, glömde visst helt att blogga igår. Sorry guys..
Men nu jävlar ska jag berätta en massa om igår i stället!

Det var skolfoto igår, jag stog bredvid Erik som bara puttade
ner mig hela tiden, och en kille som stog utanför och gjorde
miner åt mig
. Hoppas jag blev någorlunda normal ändå.

Innan skolfotot skulle Lisa & jag fixa oss inne på toaletten,
men som vanligt kom två idioter (Darren & Erik)
& gjorde dagen lite roligare!

Erik: "Hallå, släpp in mig! Jag är så jävla bajsnödig!"
Vi: "Haha, ta en annan toalett då!"
Erik: "Men fan, de är upptagna, snälla!"
Vi släpper in honom, men stannar kvar.
Erik: "Men snälla, gå ut då. Jag måste bajsa!"
Vi stannar fortfarande kvar.
Erik springer iväg & håller för rumpan.
Senare kommer han tillbaka & skriker likadant igen.
Observera att toaletten låg precis utanför skolans matsal!

När skolfotot var klart begav vi oss till Fredriksskans för att paddla.
Jag & Lisa skulle försöka mygla oss ur det för att ta ett tidigare tåg,
men icke. Vi fick vara med ändå, och det ångras inte. Sjukt kul!
Jag & Lisa paddlade runt där lite snyggt, och höll på att dras ut av
vinden, dåliga som vi är. Vi skvätte en massa vatten på varandra osv.
Bredvid oss på slutet var Erik, Darren & Rasmus.
Helt plötsligt välter deras kanot, haha!
Erik simmer som en idiot fram till oss, och börjar klättra upp i våran kanot!
Haha, vi trodde verkligen att vi skulle välta, men det gjorde vi faktiskt inte.
Efter en hel del skrik & skratt var vi färdiga med den båtturen.
Sjukt kul faktiskt.

Snart kommer ett inlägg om kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0