en liten lista

Bästa matstället: Det måste vara Zorbas!
Bäste cafét: Svårt val, men Café dream är så himla mysigt & fint!
Bästa känslan: En orgasm eller två, heheh
Bästa tv-program: oth
Favoritplagg: Leggings med ett par klackar till!
Favoritsyssla: Umgås med kompisarna, festa & dansa
Senaste låt jag lyssnade på: Outlandish - Aicha, nostalgi på hög nivå
Senaste kyss: hehe, hemlis kanske
Senaste slagsmålet: med lillebrorsan
Drömboende: Något varmt ställe kanske
Drömjobb: Något inom mode tror jag
Om 10 år: Har jag världens sexigaste man, ett jobb med hög lön & en stor lägenhet i New York
Om 2 år: Går jag i trean
Han/hon som vet mest om mig är: Förutom mig själv är det nog Jessica
Är du lycklig? Ja, väldigt lycklig!
Nu borde jag: Förflytta rumpan till gymmet
Nu ska jag: chilla vad datorn, as always

Hihi, snodde en liten lista av Anisa

Kommentarer
Postat av: Anisa

haha du är söööt ronja, jag gillar orgasm delen, hotttttt <3

2009-09-27 @ 16:47:12
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Jessica

och du vt mest om mig :)

2009-09-28 @ 22:40:53
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0