ännu ett tråkigt inlägg, men vafan

Ohyes, Ronja Svensson is back on track!
Nu får jag nog däremot plåga er med ett lite längre inlägg.
Zorbas efter skolan var sjukt gott vill jag meddela!
Har inte redan gjort det måste ni äta där!

På kvällen var det ju dans & jag var sjukt nervös,
för Molle hade hört att vi skulle battla om en plats i gruppen.
Noway tänkte jag! Alla andra där kunde liksom dansa,
många gick estetisk osv.. Men som tur var, var det bara ett rykte!

Kan inte påstå att jag var bäst i gruppen precis, men det var kul!
Längtar redan tills nästa lektion, superkul!

Jag kan heller inte påstå att festen igår var den roligaste jag varit
på, men det kommer ju andra tillfällen.

Tänkte lägga in bilder från Zorbas i nästa inlägg & senare
blir det bilder sen förfesten hos Milla igår. När hon skickat dem. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0