-

DIG
Fullständigt namn? ronja anna cecilia svensson
Exakt ålder? 16 år & 8 månader
Vart bor du? långasjö, emmabpda
Bor tillsammans med? mamma, pappa, bror
Husdjur? heheh, lite för bonnigt för att nämnas.. men själva husdjuret är katt!
Färg på ditt hus? vitt
När är du född? 28 januari 1993
När gick du upp i morse? 06.30
När ska du sova ikväll? vet inte
Duschat idag? nej, igårkväll
Kramat någon idag? jepp, gammelmormorn
Pussat någon idag? nej
Vad har du ätit idag? för mycket
Dagens klädsel? jeansleggings, randig t-shirt & kofta
Dagens smink? puder, rouge, maskara, eyeliner & ögonbrynspenna
Dagens roligaste? dampet mellan lisa och mig. you always make me laugh <3

SOCIAL
Har du många vänner? ja
Vem kramade du senast? min gammelmormor
Hur många har varit otrogna med dig? typ två eller nåt
Vem pratade du med i telefon senast? mormor
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? har ingen mobil just nu..

SENASTE
Personen du tänkte på? en som får mig att må jävligt dåligt
Personen du kysste? samma person
Gången du spydde? typ två veckor sen kanske
Gången du grät? nyss
Pizzan du åt? kebab, as always typ
Gången du var full? förra helgen

ANTAL
Personer du älskar? vet inte riktigt, de vet själva i alla fall!
Hur många personer hatar du? ingen direkt
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? avslutningsfesten blev lite för mycket för alla, aight?
Glassar du ätit på en dag? ingen aning, men det är nog många!
Personer du har haft sex med? tre
Festivaler du varit på/ska på detta året? en
Gånger du haft minnesluckor? vet inte riktigt
Personer du saknar just nu? just för stunden är det bara en
Gånger ditt hjärta brustit? det gör det gång på gång. dock av samma person

VEM
Vill du kyssa nu? en person jag inte borde vilja kyssa
Ska du träffa imorgon? mina classmates
Sjöng du senast för? lisa
Hade du senast en msn konversation med? fanny, johan
Spelade du tv-spel med senast? måste vara långasjögänget
Vill du kasta en sten i huvudet på? jadu..
Förtjänar att dö? våldtäcktsmän osv
Vill du sova med inatt? någon som kan få mig att må bra

VAD
Gör dig ledsen? personer som sviker
Vad vill du helst göra nu? dra från det här landet
Önskar du att du slapp göra? hämta tess skärp
Vill du ha nu? stor, fet LYCKA
Önskar du dig i julklapp? en plattång, kamera, mobil, pengar, kläder, skor osv. finns mycket
Längtar du till? höstlovet
Ångrar du i ditt liv? att jag har varit en blind idiot som gått på vad som helst
Är det bästa som hänt dig? vet faktiskt inte
Hur mycket är klockan? 21.07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0