sur today

Idag är jag på sjukt dåligt humör. Gamla minnen kommer upp såhär när man inte har något att göra och när man lyssnar på deppig musik, som man känner igen sig i.
Och så är jag så sjukt irriterad på folk. Vad är det med er? Tjabbar och håller på om Valborg. Man kan väl förfan inte bjuda alla eller? Fatta det. Blir så jävla arg, får till och med höra tjabb om det två dagar efter.. Herregud. Och alla som är falska och snackar skit, men sen är trevliga i skolan är också lite för mycket! Jaja, ville bara säga det. Egentligen handlar det inte om mig själv, försvarar bara min bästa vän. Tycker det är lite synd att hon ska få skit för det här. För hon är BÄST!

Men nu får det vara färdiggnällt! Solade i alla fall ganska länge idag, och litelite mer färg har jag i alla fall fått!
Har tyvärr inget roligt att berätta, men det får gå ändå.

pussssss på er

Kommentarer
Postat av: lisa

duärbäst! <3

2009-05-02 @ 20:27:58
Postat av: Sandra

<3<3

2009-05-04 @ 08:42:57
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0