stan & jessica

På vägen till Emmaboda ringde Fänny mig. Hon ville nämligen njuta av mitt underbara sällskap. Det tyckte jag var en bra idé! Så efter att jag varit hos tandläkarn en snabbis mötte jag upp snuskfanny på The Dynamite.

Det blev en massa springande på stan och så självklart Donken!
Hittade tyvärr inget linne till midsommar, men däremot en kjol. Får se om jag använder den, eller ett par jeansshorts.
Köpte även den nya mascaran med rund borste, Hoppas den är bra!
Det blev även lite underkläder och ett linne.
Inte så jättemycket, men det får duga. Ska försöka hinna med en shoppingrunda till innan midsommar med.

Jessica smsade mig och undrade om jag ville sova hos henne & (tillägnat dig Anisa) självklart ville jag det! Så nu sitter jag här. Vi tänkte laga taccos snart, ta en drink & kolla på filmerna vi hyrde.
ha en bra kväll, för det ska iaf jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0