min sommar kommer bli bäst!

Hehe, nu kommer jag med mitt andra inlägg för idag, vilket är väldigt sällsynt nu för tiden!
Anledningen till varför jag skriver är att jag är så jävla glad nu!
Det blir jag typ alltid när det har med sommaren att göra iofs. Okej, nu ska jag komma till saken, haha.
Snackade nyss med Elin, och hon undrade om jag ville måla om Johanna & hennes pojkväns hus.
Om jag ville! haha. Vi skulle antagligen måla i typ tre dagar och tjäna ca 3000 kr, och det tycker jag är bra!
Där löste sig ett litet pengaproblem, hehe. Det är så mycket som ska betalas och sånt nu i sommar ju.

Dessutom tror jag det löser sig med drickan till avslutningsfesten nu med. Har haft lite panik, haha.
En avslutningsfest utan dricka funkar faktiskt inte. Aldrig i livet. Det skulle suga.

Tiden bara springer iväg nu verkligen!
Helgen är typ oplanerad, men annars är det sjukt mkt.

söndag: Cabaréträning från 11-17.
måndag: klassen åker till Ödevata och sover över där.
onsdag: det blir typ konsert med skolan & sen cabaréträning antar jag,
för på kvällen visar vi upp för föräldrarna.
torsdag: cabaré för skolan, två timmar senare är det skolavslutning & därefter kommer
lite släkt hem till mig och ger mig money och äter tårta typ, haha.
Vid åtta är balen!
fredag: Vi drar till Liseberg!
lördag: förfest hos mig, sen äger den efterlängtade avslutningsfesten rum!

Inget fel på den här veckan, aight?
& sen kommer den här sommaren bli sjukt underbar!
Det blir tyvärr inget Gothia, men ska hitta på en massa annat.
Det blir väl Rix fm, Bergkvara, Rassle, midsommar på Öland, umgås med Elin & jobba därefter & så ska jag bland annat umgås med Molle en massa!

Grym sommar, eller hur? Jag är så glad. Sen kommer en massa annat skit antagligen hända, men det här vet jag just nu i alla fall. Vad ska ni göra i sommar?

Ett ganska långt inlägg, men läs det, haha.
pusshej, ha en rolig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ska jobba :P

2009-06-06 @ 21:05:51
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0