Kalmar today

Johanna och Lisa kom som sagt hit igår ett tag. Vi gjorde inte speciellt mkt, bara chillade lite typ.
Sen bestämde Lisa sig för att sova här,och det var trevligt tycker jag. Vi kollade på film, och jag somnade nästan direkt.
När filmen var slut väckte hon mig & jag fick inte ens damp på henne. Så jävla jobbig, tände lyset osv hela tiden, haha.
Sen gick vi i alla fall upp och la oss i soffan, för vi skulle passa Axel på natten.

Nu är jag förövrigt skittrött och om en stund ska jag in till Kalmar. Först blir det tandläkaren och sen ska jag gå på stan.
Lite tråkigt bara att jag inte hunnit fixa någon som vill med. Skulle egentligen varit med Molle, men hon sa nyss att hon inte kunde.. Så nu ska jag shoppa i stället. Visar väl upp vad jag köpt sen.

Ha en bra dag v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0