hemma från ölandet

Men tja.
Nu är jag som sagt hemma från Öland.
Det har varit en bra helg, och vi har haft mycket kul.
Bodde grannar med Dennis & Linus, så vi umgicks mycket med dem.
Det blev massa spel, mat, fest, depp/svullodagar & umgänge!
Har inte tagit så mycket bilder märkte jag,
men ni får nöja er med de få jag tog..


Glassätning med Linus & Dennis. De är lite svåra att få med på bild..


Däremot gillar Lisan & jag att vara med på kort, fast däremot blir man inte
alltid jätteläcker.. Men det bjuder jag på!


Hehe, Lisa, Johannie & Flisan


Husvagnsmys med pojkarna var väl en standardvana i guess!


Bellla myste också lite med oss.


hooooney & me


Midsommarmat med alla människor (som jag inte ens vet vad en fjärdedel
heter, hehe)
Axel, Lisa & Dan


& här har vi de flesta


Filip, Rickard & Henke


Dennis & Linus trodde de var genier när de inte ens kunde barnfrågorna..
Haha herregud, har värsta roliga videon på deras dumma svar..


Lisa gillar att ta närbilder.


Tog tyvärr inga bilder i Köpingsvik, glömde helt bort det..
Det blev i alla fall lite bilder på förfesten i Johannas stuga.
Felicia var snyggg!


Jag & Johannnie


Lisa


meeee


Sen kom folket.


Lisa, Kakan & Hansson


Måns,Filip & Julia

Hehe, inte så många intressanta bilder, men bättre än inga..
Jag har iaf haft en rolig helg. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0