hemma från kalmar

Kom precis hem från Kalmar nu, det blev ju endel handlat.. hehe.
Men det känns roligt att komma hem med en massa grejer.
Haha så tattigt förresten! Inne på Deichmann var jag & provade skor.
Gick runt lite med dem och så. När jag kom tillbaka & skulle ta på
mina skor var de borta.. Det var ett par vita H&M-tygskor för 98 kr,
som dessutom var fett skitiga. Hur fan kan någon vilja ha dem? haha, tattarjävel.
Fick gå runt i affären barfota ett tag, lite pinsamt, haha.
Köpte i allafall ett par skitsnygga skor där, med SKITHÖG klack.

Visar nog upp allt jag köpte en annan dag, nu orkar jag inte..
Ikväll ska jag passa min brur, som vanligt nu mera.
Blir så sur, jag orkar inte.

Imorgon ska jag nog till Loa med Lisa, hehe. Behöver nog få lite färg på kroppen
känns det som.. Och så får jag visa upp min andra färg, fun.
Ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0