busy woman

Jag vet att min uppdatering har varit sämst, men det beror på väldigt mycket cabaré. Vi har visat upp för både skola
& elever nu & allt har gått skitbra!
I torsdags efter cabarén var det skolavslutning & jag får nog lov att säga att 9e grät mest av alla.
När jag kom hem så var det lite gäster hos mig & fler kom det. Tjänade 3150 kr på dem, hehe. Inte helt fel.
Det blev en massa fix till balen. Åkte med morfar och Inger & hämtade upp Lisa.
När jag kom dit var hon "inte riktigt färdig". Hon satt nämligen i underkläder och blev klippt av Felicia.
PANIK! Tillslut blev hon klar och vi åkte vidare till Pavic. Efter lite övning genom OC inför balen, så gick vi vidare till skolan.
(Vi försökte öva på vals eller vad det är man dansar)
Där var alla jättefina,och vi fick jättegod mat. Alla dansade och var glada.
En lyckad dag, förutom värken i fötterna.
Tack för den dagen!

Igår bar det av mot Liseberg. Det var skitroligt, förutom att regnet öste ner i stort sätt hela tiden!
Det var nog helt klart roligast i slutet när jag, Jullan, Lisa & Linus åkte balder hela tiden.
Har inte skrattat så mycket på länge faktiskt. Linus låtsasspydde mitt bland en massa folk
& vi flashade oss lite på kortet i Balder, sjukt rolig dag!

Jag lovar att lägga in en massa bilder när jag har tid, men nu måste jag laga mat, städa & fixa mig.
"Gänget" kommer på förfest hos mig och sen drar vi vidare till bygget där vår avslutningsfest är.
Det ska bli en fantastisk kväll!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0