min vecka & lite till

Tjatja!
Nu är jag hemma från Ölandet. Kan säga att det har varit sega dagar, men mysigt också.
När jag kom hem var min data tiptop, wiho! Glad att den funkar igen, verkligen.
Nu blire bilder som tagits under tiden!
Juste, Johanna& Hampus har stått för tidsfördrivet denna afton. Ett trevligt tidsfördriv.


Hemma hos Henke bjöds det på fest, 9e - i love you all


Störd kille..


Henke var munter!


Henke, Villelito, Lisan, Ebbu & Ricke


Jag har umgåtts med Tess, twice!


Rapen fick oss att klunka en hel äcklig öl. Vi gjorde allt för att slå hans
rekord på 9 sek.. Vi failade..


Du är så yeah yeah, wow wow


En halvfull Ronja


"Nu putar vi med läpparna."


"Nu ler vi. Såhär, med tänderna."


När jag kom hem blev jag bombad med pussar av den här söta.

Har inte orkat ta sådär jättemycket bilder, men några blev det i alla fall, hehe!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag saknar dig redan <3 :)

2009-07-13 @ 14:19:28
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0