stan med tessie & öland med jessie

Hittade endast 3 par trosor från gina & ett värmeskydd från Kicks i Kalmar idag.
I vilket fall var det trevligt! Vi satt och åt sallad ganska länge på ett mysigt café.

Efter det tog jag bussen till Färjestaden där jag möttes av en låst dörr.
(Dessutom höll jag på att kissa ner mig.)
Till slut bestämde jag mig för att gå ner till Köpstaden en sväng,
men på vägen ner mötte jag farfar som var ute & gick med hunden.

När farfar åkte på någon föreläsning var jag ensam igen.
Efter att försöka knäcka lösenordet på farmors dator utan framgång
kom Jessica hem.

Vi gjorde en sallad & så, den var väldigt god.
Nu har vi suttit och kollat på Simpsons ett tag
och snart ska vi gå en runda.

Just det, vi tog lite glass med (fettsnål faktiskt.)
Jessica lyckades bryta av kniven på kuppen.. Det var roligt faktiskt, haha.
hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0