dålig uppdatering, but still alive!

Dålig uppdatering, i know..
Mamma väckte mig vid tiotiden igår & då skulle vi tydligen åka.
Efter en snabb dusch blev det en tripp till Mia.
När jag hade målat några timmar åt vi pannkakor hos mormor,
många pannkakor.

På kvällen blev det grillat & lite drickande osv hos Jenny.
Trevlig kväll!
Idag är Mia och jag helt slutkörde. Målat hela dagen liksom.
Vi belönade oss själva med hamburgare, film & godis.
Snart ska vi gå och lägga oss, hehe.

Uppdaterigen blir nog rättså dålig i morgon också,
för då ska jag grilla, tälta & nattbada med mina kära
långasjövänner. Jag gissar på att det blir en trevlig kväll/natt.

/ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0