åska suger

Hej!
Ar tyvärr inte kunnat blogga på ett tag eftersom åskan slog
ner i både min data, modemet & rotern.. Det suger,
men tror modem& roter skulle komma idag!

Just nu är jag på Öland. Tog nattbussen hit igår efter en
kväll med Tess & Rapen. Vi satt & drack lite öl och så
hemma hos honom & det var jättetrevligt.
Kanske skulle dit igen i veckan.

Om en kvart tar jag bussen in till Kalmar & möter upp Jessica
där. Vi hade tänkt shoppa lite och så, mys!

Ni kommer att få veta allt som hänt den senaste tiden
när mitt internet är fixat, lovar! En del bilder och så har tagits.

Men nu ska jag kila, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: jotack (: med mig är det bara bra.

Vad händer idag då?

KRAAM

2009-07-06 @ 13:46:31
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0