juldagen på öland

(tog lite randombilder på mig & tjejkusinerna på farmors dator)
Nu befinner jag mig på Öland hemma hos farmor och farfar.
Släkten har varit här och vi har ätit middag.
Före & under efterrätten påminde Jonathan mig & Sandra
om att vi blivit lite fylligare på sista tiden. Söt kille det där ♥ älskar honom
Nu har de flesta åkt, så nu kan jag & faster faxa. (internskämt, hehe.
inget vi behöver dela med oss om)
Senare ska jag & Jessica följa med Sandra & Ingmar på en fest hos en
kompis till dem. Trots dålig musiksmak & en viss åldersskillnad kan det
nog bli kul. Vi tar iaf med oss vinare. Då brukar det bli kul.
Ha en kul kväll allihopa, antar att de flesta ska ut & festa.
Särskilt när man kollar facebook! ♥
(av någon konstig anledning blir det inga mellanrum mellan texterna,
så ni får ha det såhär i guess)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0