öland

Nu är jag då på Öland. Vi har ätit jättegod mat, och därefter gick jag, Jessica & Bea ner till Köpstaden för att kolla lite. Det enda vi köpte var en massa godis, haha. Och så bedömde vi alla som gick förbi - både unga & gamla..
När vi kom hem blev det fika med, som var jättegod minsann.
Nu ikväll, när de flesta åkt har vi kollat på tv mest. Pearl Harbor, så jävla romantisk film!
Just det, jag vann 2 kronor på mitt och Jessicas vad om vem som skulle dö, hehe.
I pausen tvingade farmor på oss lite kvällsmat också, hon planerar nog att vi ska gå upp i vikt. Bara för hon själv gått ner tio kg.. Lite avis är vi minsann.
Jessica tog tiden på mig hur snabbt jag kissade också, med en klocka utan sekundvisare.. haha störd är hon. Så det tog en minut.

Men nehe, nu ska vi spela kort. seee ya

ni vet tvreklamen om familjen med sexlingar?
jag: ååh, vad hemskt att få sexlingar!
farfar: jadu, det är bäst att hålla benen i kors! Det kan drabba dig med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0