måndag

I skolan idag var alla rätt nedstämda om man säger så. Inte så konstigt, fanns det någon som inte gillade honom? Nej, inte vad jag vet. Det är så himla jobbigt, man tänker på det hela tiden. Då kan man ju tänka på hur jobbigt det är för de närmaste. Jag är jämt ledsen för deras skull. Sånt här får bara inte hända. Det händer bara i filmer.. Det var iallafall vad man trodde.

Just nu längtar man bara tills Valborg, och vi får hoppas på ett bra sånt också! Tror vi alla behöver det.
Igårkväll satt jag med mitt litteraturarbete till tolvtiden och jag lämnade in det idag. Råkade visst bli fel radavstånd på ett ställe och lite fel i litteraturförteckningen, men aja. Man får väl godkänt ändå hoppas jag!
Nu är jag ganska så fri från plugg ett tag iallafall, sjukt skönt!
Har inget att ha på mig på Valborg, men aja, det kvittar.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Sandra

nja jag ska jobba på ett ålderdomshem.. inte så kul men ja behöver pengar :p

2009-04-27 @ 20:57:57
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad händer på valborg? =)

2009-04-27 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0