god morgon

Vid åtta vaknade jag idag.. Kan inte sova för den jävla förkylningen. Nu har jag ont i halsen också och det känns som jag kommer få öroninflammation med.. Aja, färdiggnällt. Det finns det någon annan i det här huset som står för.
Utanför huset står det en cool rödhårig kille som ser att vi glor på honom. Det tyckte han var roligt och började skratta som fan. Vi studerar honom noga.

Vi ska snart börja fixa oss lite eller nåt, för vid 20 i två ska vi möta upp farmor i Kalmar.
Där ska vi nog äta har jag för mig,och sen åka ut till sjukhuset. Jag ska kolla upp min vårta, men den är borta nu! Känns riktigt skönt, men vill att de ska kolla på den iallafall.

pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0