trött

Just nu sitter jag vid msn & kollar på film samtidigt. - Shoot 'em up heter filmen.
Vilket liv man har va? Men jag är helt sjukt trött & skulle kunna somna precis nu.
Antar att jag inte är van att dansa i så många timmar längre, då det var 2 år sen jag
var på Sandra sist, haha.
Dåligt humör har jag också, så det blilr nog snart att sova, så jag är pigg & glad tills
i morgon. Det blir nämligen en shoppingrunda med mina kusiner & min kära farmor.
Hoppas på att hitta lite nytt, även om det mesta lär vara utplockat.

Min dag har förresten spenderats hemma hos Britt-Marie & Håkan. Det bjöds på god mat
& bonde söker fru. Det var sjukt tråkigt, men orkade ändå inte göra något idag.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: sara

sv; tack så jättemycket! :)

2008-12-29 @ 00:55:22
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0