lite sen uppdatering

förlåt för dålig uppdatering, men det kommer!

I fredags åkte jag till Öland som sagt. Det var jättetrevligt och jag träffade nästan hela släkten.
Det blev massa god mat, medans jag & Jessica var avundssjuka på att Bea gått ner i vikt, haha.
Så efter maten gick jag, Jessica, Bea & Alex ner till Köpstaden och köpte hårfärg till mig.
Vi kollade lite snabbt på mellandagsrean, men köpte inget.
På kvällen färgade Jessica mitt hår, och jag tycker färgen blev väldigt lik mitt löshår, lovely!
Farmor & farfars sega dator är förresten anledningen till att jag inte bloggat!

På lördagsmorgonen väckte farmor oss och sa att vi försovit oss lite, men det gick ändå.
Lite snabb fix & frukost. Sen körde vi in till Kalmar och där väntade mina tjejer på mig
- Johanna, Felicia & Lisa!
Vi shoppade i några timmar och alla blev trötta på mig för att jag inte hittade någon klänning jag ville ha, haha.
När vi väl var klara hade jag dessutom kollat fel dagar på tågtiderna, så tåget vi hade tänkt ta gick inte..
Dödad? haha. Vi fick helt enkelt vänta på nästa tåg som gick om en timme ungefär.

Så när vi väl var hemma hade vi en halvtimme på oss att fixa oss, men det gick!
Christian kom med våra skor & lämnade oss hos Sara.
Vi gömde oss uppe, medans Sara öppnade dörren åt Julia, sen kom vi ner. Vilken överraskning!
Hon fick väldigt fina presenter & runt klockan åtta väntade skjuts till Sandra.

I början var det väldigt segt, men det blev bara roligare och roligare.
Mycket dans & trevliga människor, tycker kvällen blev bra! :)

När det var slut stod mamma utanför och väntade på oss, och alla sov på hemvägen, sköönt.

Tack tjejer, för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0