Jullov

N u är det äntligen jullov! I fredags började jag mitt jullov med en filmkväll hos hansson. Det var jättetrevligt.
Det första kalaset började redan igår och hemma är julstämningen hög. Nu är det inte många dagar kvar till julafton!
Jag har redan planerat in ganska mycket av mitt lov, det kommer bli lovely!

På måndag eller tisdag blir det träning & solning i flygthallen med några av tjejerna, mums!

Onsdag: fira julafton hemma. Det ska bli jättemysigt! Jag vet redan de flesta av mina julklappar från familjen (a)

Fredag: Åka till Öland för lite julfirande hos min farmor.

Lördag: Någon gång under dagen åker jag till kalmar från öland för att shoppa med några kompisar. Mums för mellandagsrea! Efter det ska vi åka hem till Emmaboda igen. Vad som händer på kvällen är fortfarande hemligt!;)

Nyår: är fortfarande lite oklart, men det kanske kommer firas hemma hos mig ute i skogen, vilket jag hoppas på.

Någon dag efter det kommer Fanny för att hälsa på mig! Har jag fortfarande några pengar ska jag möta henne i Kalmar för shopping & sen åker vi hem till skogen igen.

Jag känner på mig att mitt lov kommer bli underbart, men jag ska nog försöka klämma in ännu mer saker ska ni se.
Bilder kommer också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0