julklappsinslagning

Nu är jag äntligen klar med alla julklappar! Även om det inte är så himla många så tog det mig väldigt lång tid att slå in dem, haha. Men jag tyckte i alla fall att de blev ganska fina. (a)
Nu spenderas min kväll med att sitta & vänta på julafton!
Det ska bli jättemysigt. Julen firas hemma hos mig i år. Gästerna kommer vid tolvtiden & dagen spenderas av att umgås med min härliga släkt, äta sig spyfärdig på julmat & julgodis, kolla på kalle anka & därefter kommer tomten. Låter det inte härligt? Ett stort plus är också att slippa åka någonstans. Vi brukar nämligen åka väldigt långt på julafton annars.

Här kommer en bild på mina fina julklappar:



Ha en riktigt god jul nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0