god jul!

Jag har haft en underbar jul! Den kunde knappt varit bättre.
Julen firades med en stor del utav släkten & firandet inleddes med
glögg & lite förrätt som man fick ta som man ville.
När alla gästerna var samlade började vi äta massa julmat,
riktigt gott!
När kalle ankat började blev det fika med tårta, choklad & julgodis.
Nästan direkt när Kalle Anka var slut kom den efterlängtade tomten!

Jag fick:
- brunt löshår på 45 cm
- parfymen britney spears - midnight fantasy
- en mycket fin väska
- filmen p.s i love you, sjukt romantisk enligt mig!
- fina underkläder
- smink
- svart klänning
- badrock + nagelkit
- örhängen
- massa olika bodylotions & andra krämer
- hårgrejer
- presentkort på gina & h&m
- pengar

Jag är mycket nöjd med mina presenter & den här julen!
Har ni haft en bra jul?

Här kommer dessutom lite bilder! :)

   

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0