det ska va gött å leva


Livet är så jävla G just nu. Glass i hamnen, galna fester, mycket jobb, tar tag i skolan. Har inte så mycket tid, men ändå har jag det. Lyssnar på min SIESTAlista nu. FET. Längtar tills vi ska boka. Fick mail om jobbintervju idag också. Hoppas jag kan gå på den. Jobbar den dagen nämligen. BAJS. Jag är fan värd ett jobb.

Haha det var så länge sedan sist att jag inte kommer ihåg vad som hänt. Bara att det varit jävligt bra.
(Fick ju ett hot nu så var tvungen att uppdatera, heheh)

Kommentarer
Postat av: aqve

TAAAACK!!!!

går in på din blogg, heeeelt troget men du gör jättedålig uppis :(

2012-04-15 @ 22:55:34
URL: http://aqve.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATEEERRRAAA!!!! :)

2012-05-10 @ 09:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0