kapten röd


Loggade mest in för att se om något mot förmodan hade hänt och jaha, tre nya kommentarer. Då blir man lite sugen på att blogga, så kul när någon faktiskt gör det liksom!

Gårdagen bestod av utgång med två fina tjejer. Vi började kvällen med förfest hos Felix med beerpong på hand vind. Mina egna prestationer kunde vart bättre om man säger så, men det var jättetrevligt!

Rund (får jag väl säga eftersom det mest gäller mig själv) om fötterna drog vi oss vidare till Sandra och Kapten Röd. Hade jättekul, men från och med nu ska jag skippa klackar när jag är full för jag kan fan inte gå. (Kan ju dock bero på mina fjortisfyllor med.. H3h3)

Drog luvan över huvudet idag och tog tåget med Johanna. Sedan har jag och mina sönderslagna knän ätit en jävla massa pizza. FINT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0