precis ett sånt här inlägg ni längtat efter

Jag vet hur sinnessjukt tråkiga inlägg utan bilder är, men jag har inga nya. Jag tror jag är världssämst på att använda min kamera. Hade ändå med mig den i helgen, men glömde liksom att ta och så var jag för ful osv. MEN jag tänkte ändå att det var för dött här.

Tror jag berättade lite om fredagen, men i lördags och söndags hade jag jättemysigt med världens finaste kusin. Blev en hel del deeptalk på verandan med taccos, vin och annat smått och gott.

Vaknade upp och degade resten av dagen framför TVn. Tog en SKÖN dusch och söndagen fortsatte hemma hos Lisa med bästa tjejerna och en jävla massa pizza.

I måndags passade jag min lillebror, sen tog jag bussen till Mikaela. Var mest ute och gick och diskuterade framtidsplaner osv. Sen blev det lite soffmys med Johanna och Alfons.

Igår var det simhallen med mamma och Axel som gällde. Sedan var det inventering på H&M som gällde, kul faktiskt! Man tryckte ju i sig en del godis HEHE. Tog bussen till gammelmormor för övernattning. Så mysigt att sitta och prata med henne om allt möjligt. Var även där halva dagen idag och nu ska jag försöka ta tummen ur röven och göra lite shorts. Var ju ett tag sen liksom.

GRATTIS till dig som läste igenom, du har inget liv. HEHEHOHOHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0