tror ni man blir shoppingsugen när man jobbar på h&m?


De två första ringarna köpte jag idag. 50 spänn styck! (De andra två har jag fått av mina
kära vänner. Har fått en hel del andra också för den delen, men som jag inte hittar på mitt
stökiga rum för tillfället. Ni får se dem en annan gång. Tack för allt i alla fall, jag är så
tacksam!!) Oj, det blev en lång parentes.


Asnice långklänning som jag snappade upp på lagret. GRRR


Magkort stickad tröja som jag suktat efter sen den kom in. En hundring så är den din!


Denna fick jag i och för sig av Josefine i födelsedagspresent. Hon har ju inside information
av de andra medarbetarna om vad jag tycker om. AMAZING är den!!


Denna svarta skapelse hade jag när mina underbart fina vänner firade mig i lördags.


Köpte denna snyggingen idag. Vet dock inte om jag ska byta den eller inte. Var nämligen
lite tjockare än jag trodde.


Klingan gillade ju denna. Bara därför var jag ju tvungen att köpa kavajen som halva Kalmar
kommer springa i. Nej, men den var bara sådär ursnygg.


Min nya favoritbh och min sexiga skinnkjol. Fan vad jag fyndat de här två veckorna!

Fan, har inte haft tid med bloggen, men nu sådär nästintill en vecka senare måste jag tacka
mina älsklingar för allt de gjorde för mig under födelsedagshelgen. Jag är så otroligt tacksam
att jag har er. NI ÄR VÄRLDENS FINASTE

Förövrigt är jag astrött, det där jobblivet gör mig galet trött. Därför får ni helgens bilder
en annan dag. De kommer, i promise. Om ni nu bryr er är ju förstås en annan femma.

Kommentarer
Postat av: elin

vawrt hara du köpt grejen du hänger dina ringar på och hur mkt kostade den? :) bra blogg förövrigt!!

2011-02-09 @ 15:30:52
Postat av: Ronja

tack så mycket!:) jag har köpt den på åhlens, kommer inte riktigt ihåg hur mycket den kostade, men den ligger nog runt 100 kr eller något sånt där :)

2011-02-15 @ 10:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0