nya tillskott i garderoben


Köpte den här på H&M herr divided igår, har dock klippt till den lite.


Köpt igår, från Vero Moda


Fick i julklapp och kommer från Family House i lilla Emmaboda hehe


Den här finingen (mycket finare i verkligheten) köpte jag igår på Carlings för halva priset. MUMS för mellandagsrea


Den här fick jag i julklapp från Family House. Skön och enkel att bara dra på sig, men skinnfickorna är ändå en fin detalj tycker jag.


Väskan till vänster och kuvertväskan fick jag i julklapp. Båda från H&M, den stora från herravdelningen. Den andra svarta köpte jag på Accent igår för endast 200 kr.


De från vänster från Carlings, de högra fick jag i julklapp och är köpta på Family House. Stört sköna båda två!


Äntligen fick jag mina underbara Doctor Martens (stora som båtar, men för dum för att skicka tillbaka dem) i julklapp! Älskar dem!! De andra skorna köpte jag på Scorett för någon vecka sen. Tygkassen köpte jag på Tshirt Stora igår på rean.

Kommentarer
Postat av: Amy

Hehe ja sjukt duktigt. Fast jag plusade ju på km:erna när jag gick hem i natten också :D pusss

2012-01-02 @ 16:24:57
Postat av: DAISY

Jävlar vad mycket snyggt! älskar docsen :)

2012-01-07 @ 17:15:25
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0