new shoes and other stuffffff


Köpte de här sjukt snygga skorna igår!! Köpte en rätt fet rosa sportbh också hehe.

Fick äntligen kassautbildning idag på praktiken, så jävla gutt. Skitkul var det, men också skitnervöst. Haha man kände ju sig hur seg och klumpig som helst mot de andra, men det löser väl sig med tiden antar jag. Man kan ju inte vara skitvass första gången..

Sökte även ett jobb idag, HÅLLER TUMMARNA! Ska nog söka ett till imorgon. Rätt mycket utbud nu. Dock säkerligen lika stort utbud av arbetskraft.. Nä, men jag hoppas som fan. 10 timmars jobb i veckan skulle inte sitta helt fel alltså.

Gick en sväng med Johannie innan också, trevligt. Hade dock tänkt gymma (!!!!) en sväng, men min partner var för seg. Får bli imorgon.

SÅDÄR, det var en liten uppdatering om mitt liv just nu. BYEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0