okejdå, jag uppdaterar lite




Morgondagens outfit dåva. Känns rätt gutt. (Förövrigt muppigt ställe att ta kort på, men
allt annat är lite väl skitigt...)

Har väl vart lite klagande på uppdateringen och nu bara slog det mig att, OKEJDÅ.

Har nog glömt nämna att jag skulle till Thailand. Där var jag i alla fall. För några veckor sen.
Galet nice och sådär. Om jag fortsätter blogga lite sådär så kan jag ju berätta om det och
lägga in bilder. Annars finns dem på facebook såklart.

Allt rullar på med för mycket plugg som jag skiter ganska mycket i... istället blir det skönt
häng med klasskompisarna. Bättre för stunden liksom.

Annars är det praktik, ganska gutt det med. En massa dans står också jämt på schemat.
Imorgon har jag Bollywood-uppvisning i Jennys galleria på gymnasiemässan. Kan ju bli
kul att leka indier en stund.

Förövrigt har jag faktiskt städat det mesta på rummet nu. Känns FETT skönt att det inte är
LIKA äckligt längre. Men får fortsätta när jag någon gång kommer hem och har tid.
Har inte tid med något alls nu för tiden. Jag som trodde det skulle bli lungt efter föreställningen.
Icke sa nicke. Just det, den kasnke jag inte heller lagt upp några bilder ifrån eller något.
Kommer inte ihåg.

Fuck, det här blev ju en hel uppsats typ. SORRY, hoppas ni klarar er.

Just det, sökte några jobb med som jag inte lär få igår. Bättre sent än aldrig liksom. Och jag
tänkte att ni var jätteintresserade av att få den informationen.

NAE, puss på er. LOVE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0