bloggtips - kända som okända


Angelica Blick
Riktigt söt tjej, skulle bokstavligt talat dö för hennes utséende!
Hon bloggar om mode och det är verkligen få av hennes outfits jag
inte gillar. Ibland ger hon även ut riktigt snygga frisyrtips!


Colorelle
Ännu en modeblogg gjord av en riktigt snygg tjej! Hon och jag kanske
inte riktigt har samma klädstil, men hon har ändå ofta outfits jag gärna
skulle burit. Hon är en tjej som vågar testa det mesta och nu börjar
hon även blogga lite om heminredning, eftersom hon och hennes man
har köpt hus. Roligt! Kika in på hennes blogg om ni inte redan gjort det.



Dollyblond
Dolly är nog en stor del av bloggeliten för mig. Har ni missat hennes blogg,
ja då har ni verkligen missat något. Hon varvar galna, men dösnygga
modetips med sex. Mycket sex i hennes blogg och skitroliga skämt!




Julia Axelsson
En tjej som verkar vara bra på det mesta. Tar jättemycket fina bilder,
skriver jättebra texter och dikter. Tror hon kommer komma långt i
livet!



Madeleine Mellström
Jättetrevlig och söt tjej. Lägger upp mycket bilder i bloggen och har
riktigt snygga outfits. På fritiden modellar hon en del och bilderna är
roliga att kolla på!


Aqvelina Risvall
Aqve är skithärlig och vågar verkligen vara sig själv!
Hon går alltid all in med färgstarka kläder, och inte
minst naglar. En tjej med egen stil! Bloggen handlar
om lite allt möjligt. Musik, hennes vardag och kläder.

Hoppas ni gillar tjejernas bloggar, det gör i alla fall jag!

Kommentarer
Postat av: aqve

nemen gud! åh va söt du är, du är väl för härlig ! :) tusen tusen tack!

2010-05-17 @ 13:15:43
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0