bakom mina solglasögon


Heheheh, glömde berätta. Såhär skulle jag
sett ut idag om jag inte hade burit mina
underbara solglasögon! Har fått många
kommentarer om dem idag, men ärligt
talat. Jag har hellre dem inomhus än
att liknas vid den här groteska bilden.
Hur kan någon ens lägga ut den förresten?

UPDATE!! Eftersom att alla verkar tro att
jag verkligen ser ut sådär måste jag bara
inflika att det var ett av mina torra skämt.
Har pollenallergi och ögonen är därför
lite rödsprängda och svullna efter allt kliande, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med dina ögon?

2010-05-12 @ 17:32:36
Postat av: Ronja

hehe måste säga att mina ögon inte alls ser ut sådär! (om du trodde det, som jag såg att man kanske inte förstår skämtet) jag har bara vanlig pollenallergi, så de är lite blodsprängda och svullna :)

2010-05-12 @ 17:59:20
Postat av: Anonym

hej vilken fin och bra blogg du har :)

jag har en fråga om ditt tjej gäng som du brukar umgås med. Ni verkar ha så rolgit tillsammmans!

Vem anser du vara den mest omtänksammaste?

och vem tycker du är den som ser bäst ut?

och vem är din allra bästa kill kompis?

fortsätt med din blogg för den är super bra !

2010-05-12 @ 18:20:47
Postat av: Anonym

hehe jag fattade det ironiska, men trodde du fått en ögoninflammation eller liknande =)

2010-05-12 @ 21:09:15
Postat av: Ronja

haha bra! kändes lite pinsamt om folk trodde jag såg ut sån :D

2010-05-12 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0