lite kvällsfunderingar:


x först & främst, vad gör jag uppe? klockan står på 05.00...
x ska jag låta mitt hår vara fett imorgon? sparar ju tid på morgonen
och dessutom försöker jag ju vänja av det vid ständig tvättning.
x ska jag skita i första lektionen och ta en liten liten sovmorgon?
x vilken av jeansklänningarna ska jag välja?
x den det nu blir, ska den användas på torsdag, eller ska jag
hålla fingrarna i styr och spara den till skolavslutningen?
x ska man ragga på den nyinflyttade mystiska men småsöta grannen?
x varför faller ingen av mina spotifylistor mig i smaken?
x BAJSKORV




Det skulle då vara den här härliga som duger ikväll. Dock är den bättre på hög volym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0