nemen tja, det var längesen!

Jaha hej. Just nu sitter jag i min hollandtröja med otvättat hår, gårdagens smink och oborstade tänder. I MINA BÄSTA DAGAR och lyssnar på min nygjorda spotifylista - "REGGAETONinmyheart".

Dessutom har jag prickiga ben. Till ett OC-avsnitt epilerade nämligen Lisa mig.. Hade glömt hur ont det gjorde,
sen jag för några år sen desperat avlägsnade håret på mina armar. HAHA shit vilka komplex man haft egentligen!

Igår käkade vi pizza med Felicia & Johanna. Känns ju sådär att en neger kommit in i umgänget, men det var desto roligare att höra mallisskvallret!

För övrigt vet jag inte vad jag ska snacka om. Som ni kanske märkt har jag ju inte uppdaterat på ETT TAG. Har inte pallat helt enkelt. Om ni vill veta har jag jobbat en vecka, ska jobba en till. Är på dagis. Ungarna är underbara, men ändå är det SJUKT krävande. Är helt slut om dagarna.

Annars har jag bara levt livet. Har haft det underbart! Om jag bestämmer mig för att det är kul att blogga kan jag
nog försöka lägga in lite bilder senare och berätta om vad jag haft för mig lite sådär. PUSSSSSSSSSS



Kommentarer
Postat av: aqve

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN BLOGGAR DU IGEN !!!!!!!!!!!!!!

2010-08-15 @ 19:17:26
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0