längtar faktiskt till i morgon, heheh


Jag längtar faktiskt tills i morgon, det kanske låter stört? Eller?
Men jag slutar vid 12.50 i morgon, så Olivia & jag tänkte ta en runda
på stan för fika & shopping. Låter helt underbart i mina öron. Hoppas
på fint väder med, så man kan mysa på en uteservering!

Efter det tar jag tåget till Emmaboda för lite inlinesåkning med Madde.
Förra sommaren upptäckte vi att det var skitkul nämligen, så vi tänkte
ta en runda i morgon minsann!

Nu kanske det är mer förståeligt att jag längtar till en måndag?
/Ronjis

Kommentarer
Postat av: G

det såg ut att gå undan eran åkning:D

2010-04-26 @ 21:53:05
Postat av: Ronja

haha vem är du? den var kanske lite ringrostig, heheh ;)

2010-04-26 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0