this is who i am


Hej kära bloggläsare. Jag antar att alla inte känner mig så väl därute, så nu tänkte jag faktiskt berätta lite om mig själv.

Jag går på Stagneliusskolan i Kalmar & har världens skönaste klass (HP09A)!
Däremot missade jag tyvärr större delen av insparksdagen, om man nu kan kalla det så.
Jag & Lisa bestämde oss för att skita i aulan & allt annat vi skulle gjort efteråt, för att åka hem och fixa oss.
Jag missade även Vallen pga. för mycket alkohol i kroppen, därav en stukad fot.

Många tycker att jag har dålig humor, det ska ni snart få se bevis på! Håller precis på att ladda upp ett videoklipp på youtube, som ska in här. Okej, det är nog inte så många som skulle lagt upp den, men jag gillar att bjuda på mig själv.

 

I min värld finner inte latheten några gränser. Jag skulle väldigt gärna gå ner i vikt, men i stället för att göra något åt saken bestämmer jag alltid mig för att god (fet) mat är ett bättre alternativ, heheh.

Men jag älskar att dansa (så, så lat är jag ju inte ibland), så snart ska jag börja dansa igen! GLADGLADGLAD att jag äntligen tog tag i det! Min nya tränare skulle faktiskt ringa mig idag har jag för mig.
Alltså blir det snart street/hiphop-träning för min del.

En sak jag gärna skulle vilja är att ha ett långt & bra förhållande, däremot klarar jag inte det. Jag lyckas alltid sumpa det. Efter några månader blir jag trött på allting & förstör det. Kan det ha något att göra med att jag gillar att jaga? Antagligen.

Ett ganska starkt bevis på det är att jag inte kan släppa en kille som ofta gjorde mig ledsen, (självklart ofta glad med) lyckas jag aldrig släppa. Dessutom kunde vi inte träffas så ofta vi ville. Behöver jag säga att jag blev dumpad med? Antagligen inte. Tillgänglighet får mig att sticka. Sorgligt men sant.

Jag är jävligt känslig & gråter ofta. Ibland vet jag inte varför. Det kan också vara minsta skitsaken. Är jag på fel humör och allt inte blir som jag tänkt mig bryter jag ihop. Löjligt, kan tyckas.

Hehe, det blev väl lite väl sura miner här på slutet? Inte meningen. Får säga som Johanna skulle sagt: "sluta lipa!" Nae, seriöst. Ganska onödig fakta, men antar att ni inte vill veta min favoritfärg eller vilken färg jag brukar måla naglarna i. Am i right? Finns det något annat ni undrar, så well! Fråga mig.
Det var nog allt för mig, so far.
xoxo


Kommentarer
Postat av: aqve

yes snygging, våran klass äger! ;D

pussar

2009-09-13 @ 12:12:29
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0