blööö

Vill inte skriva något inlägg ens. Vet inte vad jag ska skriva.
Är ganska övertrött pga ett sent samtal i natt.. Den som är skyldig
till detta vet mycket väl! heheh.

Annars har dagen varit trevlig tycker jag allt. Har lärt känna
några tjejer i klassen lite mer & så har Flamur börjat i vår
klass också! Kul ju.

Efter skolan blev det TVÅ glassar på donken, smarrigt,
men onyttigt. Aja whatever. Trevligt sällskap hade jag i alla fall,
as always.

Vid stationen träffade jag lilla Molle, så längesen & vi tog tåget
tillsammans, myyys. Hade saknat dig vännen.

Väl hemma åt jag korvar, hehe.

Nu blir det snart sängen, god natt på er fuckers, see ya tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0