Ditresan!

Sådärja, nu så kommer Polenbilderna som jag lovade!

Ditresan:


Lisa & jag åker buss


Pavic var på med kameran!


Alle & Johan var glada


Hansson, Jullan & Madde var på g!


Här stannade vi för pissepaus & maaaaaaaaat


Väl framme i Ystad tog vi båten över till Polen.
Dennis & Filip på bilden.


Måns & Linus


Hansson, Johan& Pavve


Måns & Linus


sööötisar


Det blev chill på båten med massa godis, mat, spel, osv.
Lisa, Matte, Kakan & Johan btw


Kakan,Johan, Julia & Madicken


Jag, min stora,goda isbit & Filllen


Sen blev vi lite trötta, he he


Månsa


Lisa, Julia, Johanna, jag.   Er tycker jag om!


Gullisar! Felicia hade skadat sin lilla fossing i fotbollen, men hon var glad ändå!


Sen blev det disco på båten, hehe. mums. Lätt det roligaste!


Måns & Filip


Mia & Annelie shook some asss


Anton Olsson - min danspartner, fyfan så kul det var! Längesen jag dansade nu ju.

Såg att det blev endel bilder, så jag lägger upp dem i olika inlägg i stället.
Här är iallafall ditresans bilder. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0